| português (Brasil)English | A-AA+
    • português (Brasil)
    • English
  • Enviar Arquivo
  • Portal IFRN
  • Navegar  
    • Comunidades e Coleções
    • Por data do documento
    • Autores
    • Títulos
    • Assuntos
  • Sobre
  • Ajuda  
    • Em Construção
  • Entrar
Ver item 
  •   Página inicial
  • Trabalhos acadêmicos e técnicos
  • Defendidos no IFRN
  • Trabalho de conclusão de curso de graduação
  • Tecnologia em Marketing
  • Ver item
  •   Página inicial
  • Trabalhos acadêmicos e técnicos
  • Defendidos no IFRN
  • Trabalho de conclusão de curso de graduação
  • Tecnologia em Marketing
  • Ver item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Navegar

Todo o repositórioComunidades e ColeçõesPor data do documentoAutoresTítulosAssuntosEsta coleçãoPor data do documentoAutoresTítulosAssuntos

Minha conta

Entrar

RRelatório de prática profissional: estágio desenvolvido na assessoria de relações com o mundo do trabalho, vinculada à pró-reitoria de extensão do IFRN

Thumbnail
Visualizar/Abrir
RELATÓRIO DE PRÁTICA PROFISSIONAL - ASREMT.pdf (2.099Mb)
Data
2022-08-17
Autor
Oliveira, Micaelly Cristina Lima de
http://lattes.cnpq.br/3179387578312668
Metadado
Mostrar registro completo
Resumo
The aim of this work is to describe the activities developed during the professional practice that the intern realized at Relations with the World of Work (also known as Assessoria de Relações com o Mundo do Trabalho - ASREMT), linked to Pro-Rectory of Extension (also known as Pró-Reitoria de Extensão - PROEX) of Federal Institute of Education, Science and Technology of Rio Grande do Norte (also known as Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia do Rio Grande do Norte - IFRN) as a prerequisite to conclude the Technology Undergraduate Course in Marketing. The non-mandatory internship was realized between 10/05/2021 and 01/12/2022, with activities related to assignments of the advisory department in face of job market challenges, aim to contribute to the insertion of young people in opportunities of internship, young apprentice, and job. It is concluded that undertaking the purpose of Marketing in Public Service and Relationship Marketing, the intern had a successful professional development in the job market guiding to new opportunities in their undergraduate area.
URI
http://memoria.ifrn.edu.br/handle/1044/2902
Coleções
  • Tecnologia em Marketing
Entre em contato | Deixe sua opinião
Instituto Federal do Rio Grande do Norte Copyright © 2015 
 
Entre em contato | Deixe sua opinião
Instituto Federal do Rio Grande do Norte Copyright © 2015