| português (Brasil)English | A-AA+
    • português (Brasil)
    • English
  • Enviar Arquivo
  • Portal IFRN
  • Navegar  
    • Comunidades e Coleções
    • Por data do documento
    • Autores
    • Títulos
    • Assuntos
  • Sobre
  • Ajuda  
    • Em Construção
  • Entrar
Ver item 
  •   Página inicial
  • Produção científica
  • Trabalhos apresentados em eventos
  • Sociais aplicadas
  • Ver item
  •   Página inicial
  • Produção científica
  • Trabalhos apresentados em eventos
  • Sociais aplicadas
  • Ver item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Navegar

Todo o repositórioComunidades e ColeçõesPor data do documentoAutoresTítulosAssuntosEsta coleçãoPor data do documentoAutoresTítulosAssuntos

Minha conta

Entrar

Avaliação da satisfação do consumidor: o caso da biblioteca José de Arimatéia Pereira no IFRN campus Natal-Zona Norte

Thumbnail
Visualizar/Abrir
Avaliação da satisfação_2018_EVENTO.pdf (221.1Kb)
Data
2018
Autor
Silva, Mariana Mayara Santos
Cavalcanti, Vanessa Oliveira de Macêdo
Taccione Neto, Ernesto Alexandre
Metadados
Mostrar registro completo
Resumo
Currently we live in a globalized world, more and more institutions seek to improve their services and products, and one of the possible ways to achieve this result is to make successive internal and external evaluations, where through specific tools, seek differential to reach their audience target and stand out in the market where it operates. The research aims to verify the level of satisfaction of users of the library of a campus of the Federal Institute. It uses an applied research study, with descriptive purpose and the form of quantitative approach with the application of questionnaire. It identifies that the majority of users are students of integrated technical education and presents satisfaction with the services provided, however they point out points that need to be revised. It concludes by pointing out that one of the aspects that could be improved was the insufficient number of technical titles and the question of silence appropriate to a study environment.
URI
http://memoria.ifrn.edu.br/handle/1044/1913
Coleções
  • Sociais aplicadas
Entre em contato | Deixe sua opinião
Instituto Federal do Rio Grande do Norte Copyright © 2015 
 
Entre em contato | Deixe sua opinião
Instituto Federal do Rio Grande do Norte Copyright © 2015