Itens para a visualização no momento 1-4 of 4

  • Avaliação participativa de resultados sociais do PRONATEC Campo 

    Santos, Shilton; http://buscatextual.cnpq.br/buscatextual/visualizacv.do?id=K4310014H1 (Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia do Rio Grande do NorteBrasilNatal - CentralMestrado Acadêmico em Educação ProfissionalMestrado Acadêmico em Educação ProfissionalIFRN, 2018-03-28)
    The present research aims to evaluate the National Program of Access to Technical Education and Employment in Countryside (PRONATEC Campo, as in portuguese), focusing on the social quality of this educational offer and ...
  • Educação profissional e conselho de classe: a experiência no curso de informática do IFRN/ Caicó 

    Sena, Bernardino Neto; http://buscatextual.cnpq.br/buscatextual/visualizacv.do?id=K4358331T7 (Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia do Rio Grande do NorteBrasilNatal - CentralMestrado Acadêmico em Educação ProfissionalMestrado Acadêmico em Educação ProfissionalIFRN, 2018-03-27)
    Historically speaking, the popular participation in the educational processes in Brazil is marked by an elitist vision of the State. Education Counsels are made by a chosen group of scholars and the population that are ...
  • Educação profissional e formação continuada de professores/supervisores: relações entre o PIBID IFRN/Macau e a SEEC/RN 

    Cunha, Maria Judivanda; http://buscatextual.cnpq.br/buscatextual/visualizacv.do?id=K4427813U8 (Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia do Rio Grande do NorteBrasilNatal - CentralMestrado Acadêmico em Educação ProfissionalMestrado Acadêmico em Educação ProfissionalIFRN, 2018-04-06)
    This study was developed during the master’s Degree Course in Professional Education through the Post-Graduation Program in Professional Education (PPGEP) at the Federal Institute of Education, Science and Technology of ...
  • Trajetórias acadêmica e profissional de professores licenciados do campus Parnamirim (IFRN): saberes e práticas docentes no ensino médio integrado 

    Rodrigues, Iaponira da Silva; http://buscatextual.cnpq.br/buscatextual/visualizacv.do?id=K4422874A5 (Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia do Rio Grande do NorteBrasilParnamirimMestrado Acadêmico em Educação ProfissionalMestrado Acadêmico em Educação ProfissionalIFRN, 2016-03-27)
    This research aims at analyzing the academic and professional trajectories of teachers in high school integrated course - Mechatronics Technician at Campus Parnamirim Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia do ...