Itens para a visualização no momento 1-3 of 3

  • Concepções e práticas de leitura e escrita no processo de formação docente da licenciatura em química 

    Macedo, Miriane Katiane Costa; http://lattes.cnpq.br/7176522559327151 (Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia do Rio Grande do NorteBrasilPau dos FerrosIFRN, 2022-09-29)
    This This study investigates reading and writing practices in the teacher training process in the Chemistry Degree Course. The objective is to analyze the conceptions and practices of reading and writing in teacher ...
  • Ensino médio integrado à educação profissional: a implementação do Programa Brasil Profissionalizado em Mossoró/RN 

    Silva, Francisca Natália; http://lattes.cnpq.br/8797788504989445 (Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia do Rio Grande do NorteBrasilNatal - CentralMestrado Acadêmico em Educação ProfissionalMestrado Acadêmico em Educação ProfissionalIFRN, 2016-06-24)
    This work has the objective of analyzing the implementation of the program called Professionalized Brazil, in Mossoro/RN, as a public policy of articulation between Secondary School and professional education in two state ...
  • FICÇÃO COMBUS: PERSONIFICANDO COMBUSTÍVEIS ATRAVÉS DO CONTEÚDO REAÇÃO DE COMBUSTÃO 

    Aragão, Rony Almeida; http://lattes.cnpq.br/7091749997459903 (Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia do Rio Grande do NorteBrasilPau dos FerrosIFRN, 2022-03-29)
    The expansion of methodologies and pedagogical strategies highlights the importance of an in-depth study of cognitive development processes, as well as the educational actions that permeate educational learning environments. ...