| português (Brasil)English | A-AA+
    • português (Brasil)
    • English
  • Enviar Arquivo
  • Portal IFRN
  • Navegar  
    • Comunidades e Coleções
    • Por data do documento
    • Autores
    • Títulos
    • Assuntos
  • Sobre
  • Ajuda  
    • Em Construção
  • Entrar
Ver item 
  •   Página inicial
  • Produção científica
  • Artigos de periódicos
  • Sociais aplicadas
  • Ver item
  •   Página inicial
  • Produção científica
  • Artigos de periódicos
  • Sociais aplicadas
  • Ver item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Navegar

Todo o repositórioComunidades e ColeçõesPor data do documentoAutoresTítulosAssuntosEsta coleçãoPor data do documentoAutoresTítulosAssuntos

Minha conta

Entrar

Da garantia dos direitos trabalhistas do professor como instrumento de valorização da educação

Thumbnail
Visualizar/Abrir
Revista_11_Rocco.pdf (733.9Kb)
Data
2013-03-01
Autor
Nelson, Rocco Antonio Rangel Rosso
Fernandes, Rafael Laffitte
Macêdo, Maria Soares de
Metadado
Mostrar registro completo
Resumo
It is known that the Brazilian legal system encompasses numerous protective standards to the worker, with specific provisions for certain professions, such as teacher. It is blindingly disrespect that these mandatory rules of social is commonplace for private, eager for quick profit and topping. This illness suffers the Private Higher Education Institutions in Brazil. Research on the screen, making use of a method of qualitative analysis, using the methods of hypothetical-deductive approach of descriptive and analytical, is the bottom line collate devices normative imprint labor or interfering in the employment relationship, conductor activity teacher primary, secondary and higher education, as well as exposing the light of these rights courts and a doctrine enshrined.
URI
http://memoria.ifrn.edu.br/handle/1044/771
Coleções
  • Sociais aplicadas
Entre em contato | Deixe sua opinião
Instituto Federal do Rio Grande do Norte Copyright © 2015 
 
Entre em contato | Deixe sua opinião
Instituto Federal do Rio Grande do Norte Copyright © 2015