| português (Brasil)English | A-AA+
    • português (Brasil)
    • English
  • Enviar Arquivo
  • Portal IFRN
  • Navegar  
    • Comunidades e Coleções
    • Por data do documento
    • Autores
    • Títulos
    • Assuntos
  • Sobre
  • Ajuda  
    • Em Construção
  • Entrar
Ver item 
  •   Página inicial
  • Trabalhos acadêmicos e técnicos
  • Defendidos no IFRN
  • Trabalho de conclusão de curso de graduação
  • Tecnologia em Análise e Desenvolvimento de Sistemas
  • Ver item
  •   Página inicial
  • Trabalhos acadêmicos e técnicos
  • Defendidos no IFRN
  • Trabalho de conclusão de curso de graduação
  • Tecnologia em Análise e Desenvolvimento de Sistemas
  • Ver item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Navegar

Todo o repositórioComunidades e ColeçõesPor data do documentoAutoresTítulosAssuntosEsta coleçãoPor data do documentoAutoresTítulosAssuntos

Minha conta

Entrar

WorkBook: Uma plataforma de contratação de prestação de serviços

Thumbnail
Visualizar/Abrir
tcc-workbook -final.pdf (1.748Mb)
Data
2018-04-09
Autor
Lima, Francisco Jefferson Ferreira de
http://lattes.cnpq.br/7854107042137281
Metadado
Mostrar registro completo
Resumo
The service sector is the sector with the largest participation in the Brazilian economy. However, sometimes it’s difficult to find a service provider through conventional ways of advertising and when it’s found, many times the client can’t find information about the quality of the services provided. The population needs a solution to these difficulties. Considering this scenario, this work describes the development of a system composed of a mobile app and a server that has a premise to act as a communication interface between service providers and their clients: the Workbook. Through the application, users will be able to search services, view other users’ reviews of each provider, request budgets, and talk directly to providers. This app is capable of improving the client-provider interaction by transparent communication and well-defined budgets, establishing trust between customer and provider.
URI
http://memoria.ifrn.edu.br/handle/1044/2519
Coleções
  • Tecnologia em Análise e Desenvolvimento de Sistemas
Entre em contato | Deixe sua opinião
Instituto Federal do Rio Grande do Norte Copyright © 2015 
 
Entre em contato | Deixe sua opinião
Instituto Federal do Rio Grande do Norte Copyright © 2015